Brrrrrr !

Hualigen ! Minus 16 grader kl 7 i morse. Det är faktiskt lite väl mycket även för mig
som alltid gillat vinter och snö. Lukas skulle varit här i dag och jag bävade för både min och hans del att
gå ut på kisspromenader. Men det blev ändrade planer så han kommer i morrn istället. Men tyvärr ska kylan vara även i morgon. 
 
Så det blev att passa på att åka in till stan (Linköping) som vi säger här på landet.
Det blev en snabblunch på IKEA. Köttbullar, 8 st med sås, potatis och lingon för bara 39 kronor. Och gott var det också. På utvägen finns det alltid nåt som vill följa med hem, även om det egentligen inte behövs. Så det blev några små glasburkar, bra att ha till allt möjligt. För min del blir det att städa i kryddskåpet så jag vet vad jag har.
 
 
Stannade också till på Rusta. Passade på att köpa div. tvål och rengöringsmedel som man slösa med för det är en billig peng där jämfört med andra affärer. 
Då hittade jag de här svamparna. Hjärtesvampar, ha,ha. Det måste bli mycker roligare att skrubba bort skiten med de här. Det är nästan så att jag blev städsugen nu, men bara nästan, ha,ha.
 
Nu stoppar vi in en pinne i brasan igen även om det BARA är -15,2 gr ute
 
Följ mig också på Instagram, ni som vill.  Ni hittar mig på majsanjohnsson

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

åh va mysigt brasa :) å ikea köttbullar är ju så gott jag har med instagram :) kram

Kommentera här: