Jag åkte dit till slut

Jag har alltid varit lite anti mot facebook. Näe , inte vill jag att alla ska se vad jag håller på med. Och alla dessa vänner sen.
 Vilka är egentligen ens vänner. Inte fanken är alla man vet vem dom är ens vänner, eller !? Gamla skolkamrater som trillar in på ens sida som man inte hört ifrån på alla dessa år. Är vi fortfarande vänner ? Jag har ju ingen aning om vad som hänt dessa vänner, de kan ju tom va kriminella (i värsta fall). Och en hel del kommer jag inte ens ihåg.
 
Men, men, man väljer ju sina vänner. Och jag har nog full koll på vilka mina nära vänner är. Så igår hände det.
 
Jag har köpt en ny mobil och behövde lite tips och hjälp från dottern att få in en del från den gamla. Och
då kom frågan upp. SKA DU INTE SKAFFA FACEBOOK ??
 
Dottern skulle blivit säljare för hon lyckades övertala mig att öppna ett Facebookkonto. Sagt och gjort.
 
 
 
Så nu finns jag på Fb också. Tänk va. Men är man nyfiken så är man, he,he. 
Problemet blir väl att hinna med allt. Nu har jag ju både bloggen, instagram och Fb att uppdatera.  Får se hur det går. Jag tänker inte bli beroende av en massa pling i mobilen. De får jag svara på när det passar mig. I första hand går alltid hus o hem o familj, och så Lukas förståss.
 
 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

lägg till mig om du vill jag heter Eva Sterner :) kram va kul även om jag inte är nån stor användare av FB

2 AnnaKK:

skriven

Jag var rätt anti Facebook jag också i många år, men sen blev jag med konto iallafall... Och tycker det har sina fördelar faktiskt - fler än nackdelar. :-) Dock är det inte vänner hit och dit som ger mej störst behållning, utan alla intressanta grupper man kan gå med i. :-)

Kunde så klart inte låta bli att söka upp dej på FB, så nu har du precis fått en vänförfrågan från mej. :-)

3 Gittan:

skriven

Så kan det gå, jag är också med där men är inte så flitig användare av det. Jag har en företags sida som jag måste säga är väldigt bra, har fått många kunder där igenom för många läser ju där. Om du vill kan du gå in och kika där, http://www.facebook.com/wellcarevastervik gilla och dela gärna ( fråga dottern )
Så visst kan det vara bra om man andvänder det på rätt sätt. Trevlig helg och kram på dig.

4 Eva`s blogg:

skriven

Kikar in & önskar dig en fin helg kramen

Kommentera här: