Energikick på gång

Nyårslöftet jag gav mig själv är visst på väg att rinna ut i sanden. Just det, att börja blogga igen, hur svårt är det egentligen ? Men den här årstiden händer det ju inte så mycket, det är med andra ord ganska trist. 
Och inte har vi nån vinter heller. Fisket på sjön tog slut. Isen ser ut som en tvättsvamp. Icke gångbar alltså..
 
För att få igång både mig och framförallt gubben min gjorde jag ikväll en sportdryck. Inte för att vi ska ut och sporta men den kanske hjälper i vardagen också.
 
 
Vatten, citron, ingefära och druvsocker ska ge oss ny energi i veckan har jag tänkt mig. 
 
För på torsdag ska vi börja måla om en del väggar vilket innebär att ett par bokhyllor ska tömmas och allt i vitrinskåpet ska diskas. Hualigen !
 
Men först ska vi leka lite...
 
 
I morrn kommer Lukas och då blir det att lira lite boll.

Kommentarer:

1 AnnaKK:

skriven

Titt som tätt frågar jag mej själv varför jag inte lägger helt av med bloggandet... Men det går bara inte!? Glesare mellan inläggen har det blivit, men så länge bloggvännerna ändå fortsätter kika in då och då och lämna en hälsning efter sej så går det ju bara inte att sluta!? :-)

Lycka till med målandet!!! När ni är klara kan ni få komma hit och fixa mina väggar också! ;-) Gratis lunch och fika utlovas!!! :-DDD

2 Eva`s blogg:

skriven

God morgon ..jag tror att bloggandet är lite av en livsstil den följer med bara jag tänker sällan på att jag skall hinna o så ...hoppas du hard et bra så önskar jag dig en fin lördag kramen

Kommentera här: