Om ni undrar vad jag gör

Så gör jag det absolut minsta möjliga. I den här värmen funkar inte varken kroppen eller hjärnan.
 
 
Men jag klagar inte. Vi har ju förmånen att kunna hoppa i sjön närhelst vi vill. Det är bara 2 min gångväg dit. Vi har ett alldeles eget bad med sandstrand och brygga tillsammans med några grannar. Där kan man sitta och njuta hur mycket som helst. Jag har tillbringat några timmar där varje dag nu när det är så varmt.
Näe, jag har inte dåligt samvete för att njuta och släppa alla tvång. Det som måste göras finns kvar, det tar jag när det blir lite svalare, så det så.
 
Hoppas ni alla andra också får lite ledigt och kan njuta av sommaren.

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

Hej på dig ...det där ser inte alls illa ut hade gärna själv suttit så :) men min tid kommer ju ....ja tack för din komplimang att göra en header är svårt men jag bara bytte tema så blev den så fin :) fortsätt att njut kramen

Kommentera här: